HYUNDAI ODNOTOWAŁ WZROST WARTOŚCI O 4,6% W RANKINGU INTERBRAND 2019

W 2019 roku Hyundai odnotował wzrost wartości o 4,6 procent, dzięki czemu zajął 36. miejsce w rankingu Interbrand 2019 najbardziej wartościowych marek na świecie i 6. lokatę wśród producentów samochodów.

Od pierwszej publikacji raportu Interbrand w 2005 roku, marka Hyundai konsekwentnie znajduje się w pierwszej 100-tce rankingu. W ciągu 15 lat firma awansowała aż o 48 pozycji oraz odnotowała wzrost wartości o 10 mld USD. Należy także podkreślić, że pomimo trwającego spowolnienia światowej gospodarki, Hyundai utrzymał ponad czteroprocentowe tempo wzrostu wartości i znalazł się w pierwszej 40-tce najbardziej wartościowych marek piąty rok z rzędu.

-

-

"Inwestycje w wodór i działania w obszarze technologii mobilności przyszłości, w dużej mierze przyczyniły się do wzrostu wartości marki Hyundai. Jasna wizja marki Hyundai społeczeństwa opartego o wodór oraz udane wejście do branży robotyki pokazały, że firma proaktywnie reaguje na zmiany zachodzące w tym zakresie" - powiedział Mike Rocha Globalny Dyrektor ds. Wyceny Marki Interbrand.

Hyundai’s Fuel Cell Electric Vehicle Vision 2030 to plan firmy Hyundai zakładający dalszą budowę społeczeństwa opartego o wodór oraz produkcję systemów ogniw paliwowych i przyspieszenie innowacji w tym obszarze także poza sektorem transportu samochodowego, z zamiarem stworzenia świata napędzanego czystą energią.

-

-

Hyundai Motor Group jest jednym z współprzewodniczących Rady Wodorowej, światowego sojuszu sześćdziesięciu wiodących firm energetycznych, transportowych i przemysłowych, które łączy długofalowa wizja globalnej gospodarki wodorowej. Hyundai angażuje także aktywnie swoje zasoby w obszarze mobilność przyszłości i dywersyfikuje portfolio biznesowe, obejmujące już nie tylko sprzedaż samochodów, ale także robotykę, mikro-mobilność, carsharing, usługi z zakresu łączność i inne. Wszystkie te innowacje odgrywają kluczową rolę w podnoszeniu konkurencyjności marki w różnych sektorach.

Oprócz wyżej wymienionych aspektów, Hyundai pracuje także nieustannie nad wzmacnianiem wizerunku marki, co również przełożyło się na uzyskanie tak wysokiego miejsca w rankingu Interbrand 2019.

W ubiegłym roku Hyundai, jako pierwszy producent samochodów z Korei Południowej, otrzymał nagrodę Red Dot: Marka Roku 2018. Nagroda Red Dot to jedno z najważniejszych na świecie wyróżnień w dziedzinie projektowania i jest najlepszym świadectwem najwyższej jakości i innowacyjności marki. Hyundai otrzymał już łącznie cztery nagrody Red Dot, a także trzy wyróżnienia Red Dot: Best of the Best.

"Hyundai dąży do tego, by stać się liderem mobilności przyszłości, widząc w zmianach zachodzących w branży motoryzacyjnej nowe możliwości. Odważne inwestycje w przedsiębiorstwa zajmujące się wodorem i mobilnością, w połączeniu z własną konkurencyjnością technologiczną sprawiają, że Hyundai staje się marką coraz bardziej innowacyjną i kreatywną" - mówi Wonhong Cho Dyrektor Marketingu Hyundai Motor Company.

Firma konsultingowa Interbrand co roku przeprowadza ocenę, a następnie publikuje ranking największych światowych marek. Wartość marki na potrzeby rankingu obliczana jest na podstawie kompleksowej oceny zeznań podatkowych oraz działań marketingowych, które wykorzystywane są do oszacowania jej przyszłych przychodów.


___
źródło: Hyundai Polska

Czytaj więcej o marce Hyundai

„Masz szczęście, że to TUCSON” – rusza kampania mediowa Hyundaia wsparta loterią 20 aut
„Masz szczęście, że to TUCSON” – rusza kampania mediowa Hyundaia wsparta loterią 20 aut

Hyundai | Pod koniec maja Hyundai Motor Poland rusza z intensywną kampanią mediową promująca jej najpopularniejszy model. Jej istotnym elementem będzie loteria

Hyundai SANTA FE zdobywa nagrodę Red Dot Design Award
Hyundai SANTA FE zdobywa nagrodę Red Dot Design Award

Hyundai  | Średniej wielkości SUV zdobył uznanie w kategorii Product Design: Cars and Motorcycles za design zorientowany na klienta i inspirowany stylem życia

Poszukiwanie „Głębi radości”, czyli jak technologia stymuluje ludzkie emocje - Hyundai
Poszukiwanie „Głębi radości”, czyli jak technologia stymuluje ludzkie emocje - Hyundai

HYUNDAI | Eksperyment w Norwegii miał za zadanie sprawdzić, czy jazda nowym IONIQ 5 N może stanowić antidotum na zimową chandrę

Najnowsze oferty

Hyundai i30 PE 1.5 T-GDI 140 km 48V 7DCT  N-LINE
  • Model: i30
  • Typ nadwozia: Kombi
  • Przebieg: 10 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2024
Hyundai i30 PE 1.5 T-GDI 140 km 48V 7DCT  N-LINE
  • Model: i30
  • Typ nadwozia: Kombi
  • Przebieg: 10 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2024
Hyundai Tucson PE 1.6 T-Gdi 160KM 6MT 2WD SMART + LED MY25
  • Model: Tucson
  • Typ nadwozia: SUV
  • Przebieg: 5 km
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2024

Odwiedź nasze salony